Associazione psicologi e psicoterapeuti IL MELO - Centro Studi per la cura del bambino e della famiglia - Torino

Il Melo è unassociazione costituita da psicologi e psicoterapeuti operanti sui temi delletà evolutiva, della famiglia, della scuola, nelle situazioni di agio e disagio.

OVERVIEW

This web site associazioneilmelo.org currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have probed seven pages inside the site associazioneilmelo.org and found zero websites interfacing with associazioneilmelo.org. We were able to note one contacts and addresses for associazioneilmelo.org to help you communicate with them. We were able to note one social communication sites possessed by associazioneilmelo.org. This web site associazioneilmelo.org has been on the internet for six hundred and seventy-seven weeks, twenty-one days, six hours, and eight minutes.
Jul 2011

ASSOCIAZIONEILMELO.ORG RANKINGS

This web site associazioneilmelo.org has seen varying quantities of traffic through the year.
Traffic for associazioneilmelo.org

Traffic ranking (by month) for associazioneilmelo.org

Traffic ranking by day of the week for associazioneilmelo.org

ASSOCIAZIONEILMELO.ORG HISTORY

This web site associazioneilmelo.org was created on July 15, 2011. It is now six hundred and seventy-seven weeks, twenty-one days, six hours, and eight minutes old.
July

WEB PAGE AGE

WHAT DOES ASSOCIAZIONEILMELO.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of associazioneilmelo.org Mobile Screenshot of associazioneilmelo.org Tablet Screenshot of associazioneilmelo.org

Ass. il melo

Ass. il melo Ass. il melo

Corso Francia, 147

TORINO, TO, 10139

ASSOCIAZIONEILMELO.ORG HOST

Our web crawlers detected that a lone page on associazioneilmelo.org took one thousand and sixty-three milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
31.11.34.59

dns2.technorail.com
dns.technorail.com
dns3.arubadns.net
dns4.arubadns.cz

I revealed that this website is operating the Microsoft-IIS/8.5 server.

PAGE TITLE

DESCRIPTION

CONTENT

This web site associazioneilmelo.org had the following on the homepage, "Affido familiare, l importanza della continuità degli affetti." Our analyzers noticed that the website said " Chi ero, chi sono, chi sarò? Cyberbullismo, la legge cè." The Website also said " Laura Laera, vicepresidente della Cai. Adozioni, crollano le domande. Nel 2015 arrivi diminuiti del 15. Due psicologhe del melo al Festival della Psicologia. Femminicidio, una legge per tutelare gli orfani. Quando il bullismo viaggia in rete. Cyberbullismo, serve la nuova legge." The website's header had Associazione Il Melo as the most important optimized keyword. It is followed by centro studi, cura bambino, and famiglia which isn't as ranked as highly as Associazione Il Melo. The next words associazioneilmelo.org used was situazioni di disagio. età evolutiva was included but will not be viewed by search crawlers.

VIEW SIMILAR WEBSITES

Associazione di promozione sociale Il Melograno - Associazione di promozione sociale Il Melograno

Associazione di promozione sociale Il Melograno. Il concetto del logo si basa sul frutto del melograno. Questa struttura contiene in essa un gruppo di punti che rappresentano i grani, inizio e fine, nel ciclo di vita del melograno. Crea un sito Web gratuito.

Corsi Yoga e Formazione Insegnanti a Parma - Il Mondo YogaStudio

Hatha Yoga Ashtanga Vinyasa Yoga. Ashtanga Vinyasa Yoga 5 incontri. News, viaggi ed eventi. Hatha Yoga Ashtanga Vinyasa Yoga. Ashtanga Vinyasa Yoga 5 incontri.

Home - Associazione Il Nido

Il nuovo sito del Nido e della Casa Maternità è in costruzione. Per favore torna a visitarci online, lascia il tuo indirizzo email per ricevere la newsletter, o vieni a conoscerci di persona.

Associazione il Ponte - Susa - TO

La stazione di Susa compie 160 anni. 4 Città unite da 4 Archi. Susa e la Provincia in età Napoleonica. Susa nel Tempo e nello Spazio. Susa nel Tempo e nello Spazio. Per Susa e per la Valle. Predispone centri di documentazione;.